تدوینگر، تصویربردار و کارگردان

پایان تولید سه فیلم کوتاه “قیف، درخیال و پروفایل”

سه فیلم داستانی « خیال» ، « پروفایل » ، « قیف » به کارگردانی میلاد هاشمیان از تولیدات انجمن سینمای جوانان- دفتر کرج به پایان رسید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فردیس،تولید سه فیلم کوتاه به کارگردانی میلاد هاشمیان از هنرمندان فردیس با همکاری انجمن سیمای جوانان -دفتر کرج به پایان رسید.
میلاد هاشمیان هنرمند فردیسی،کارگردانی بیش از چندین فیلم کوتاه، تدوین و صداگذاری سینمایی تبریز۲۰۱۸، تدوین و صداگذاری تله‌فیلم زیرپل، تدوین و صداگذاری تله فیلم محراب، تدوین و صداگذاری تله فیلم توبه رسول ترک، تدوین و صداگذاری سریال آغلاماسودام ، تدوین و صداگذاری تله فیلم بیگانه درخانه سال ۱۳۹۵ ، تدوین و صداگذاری فیلم کوتاه مادر و تدوین بیش از دهها فیلم کوتاه در کارنامه خود دارد.
خلاصه داستان فیلم”در خیال” از این قرار است که جوانی در یک پارک بادختر مورد علاقه اش درحال گفتگوست. دختری مرفه و رویایی است و همه شرایط پسر را برای ازدواج قبول میکند که ناگهان گوشی تلفن ازدست پسر میافتد.
میلاد هاشمیان به عنوان تهیه کننده و کارگردان ، حمدالله جمالی، نویسنده ، محمد گلپور ،مدیرتولید ، میلاد هاشمیان، تصویربردار و تدوینگر، اسماعیل اسلامی، صدابردار ، دنیا طاهری ، منشی صحنه، زهرا وادی پور و آرش معتمدی مهر، مجری طرح انجمن سینمای جوانان استان البرز ، بازیگران این فیلم هستند.
خلاصه داستان فیلم” پروفایل”،شرح حال عده ای است که براحتی به افراد مجازی دل می بندند و اسرار خود را فاش می سازند٬عاشق می شوند یا خود را معشوق می بینند.شرح حال دو دختر عاشق یکی فریب داده با پروفایل تقلبی٬دیگری فریب خورده
عوامل این فیلم را ، میلاد هاشمیان به عنوان تهیه کننده و کارگردان، امیرعباس همایی، نویسنده، محمد گلپور، مدیرتولید، میلاد هاشمیان، تصویربردار و تدوینگر، اسماعیل اسلامی، صدابردار، زهرا وادی پور، منشی صحنه، مرضیه صولتی و دنیا طاهری،بازیگر،تشکیل می دهند.
فیلم “قیف”روایت جوانی در جستجوی کتابی کمیاب که کتابفروشی ها را دنبال کتاب سرمی زند اما موفق به پیداکردن آن نمی شود….از عوامل این فیلم نیز می توان به میلاد هاشمیان ،تهیه کننده و کارگردان، حمدالله جمالی، نویسنده، محمد گلپور، مدیرتولید، میلاد هاشمیان، تصویربردار و تدوینگر، اسماعیل اسلامی،صدابردار، دنیا طاهری، منشی صحنه و بازیگری هادی عسگری اشاره نمود.